Onze Diensten

Hieronder vind u ons dienstenaanbod. Er is altijd een module die bij u past. Vraag ons gerust naar de mogelijkheden.

Starter

In het starterspakket wordt uw administratie opgezet en ingericht. Hier betaald u een eenmalige fee voor. 

Dit pakket kan verder uitgebreid worden met ondersteuning en persoonlijke begeleiding aan startende ondernemers. Denk hierbij aan ondersteuning bij het opstellen van uw financieel plan of investeringsplan. Daarnaast kunnen wij u ook ondersteunen in uw kredietaanvragen. 

Va. 50 EUR (eenmalig)

Basic

In het basispakket wordt uw administratie gevoerd. Uw digitale administratie wordt bijgehouden inclusief de bijbehorende periodieke aangiften (BTW/IB/VPB).

Het basispakket is verder uit te breiden met andere boekhoudkundige werkzaamheden zoals uw facturatie en debiteurenbeheer en/of inkoopbeheer en crediteurenadministratie. 

Prijs afhankelijk van ondernemingsvorm:

  • ZZP: Va. 85 EUR/maand
  • Eenmanszaak: Va. 110 EUR/maand
  • VOF: Va. 130 EUR/maand
  • BV: Va. 150 EUR/maand

Pro

Het Pro pakket is een aanvulling op het basispakket. Het omvat de standaard boekhouding incl. periodieke aangiften en eventuele uitbreidingen aangevuld met rapportages op verzoek. 

Denk hierbij aan periodieke management rapportages, jaarlijks het opstellen van uw jaarrekening en/of ondersteuning bij uw accountantscontrole. 

Prijs afhankelijk van ondernemingsvorm:

  • ZZP: Va. 110 EUR/maand
  • Eenmanszaak: Va. 135 EUR/maand
  • VOF: Va. 155 EUR/maand
  • BV: Va. 175 EUR/maand

Office

Naast de boekhoudkundige diensten bieden wij ook nog additionele administratieve dienstverlening op verzoek. Zowel eenmalige diensten als periodieke. Denk hierbij aan:

  • Achterstanden bijwerken
  • Offertes opstellen en opvolgen
  • Agenda- en afspraakbeheer
  • E-mail beheer
  • Project administratie
 
Prijs op aanvraag

Niet gevonden wat u zocht?

Neem vrijblijvend contact op, dan onderzoeken wij samen hoe wij u van dienst kunnen zijn